artin-automation

آرتین

artin-automation

آرتین

اطلاعاتی راجع به مسائل مختلف در این وبلاگ وجود دارد

  • ۰
  • ۰


شهرهای بزرگ امروزی مملو از خانه‌ها و آپارتمان‌های کوچک هستند. دیگر آپارتمان‌های ۵۰، ۶۰، و ۷۰ متری چیزی عجیبی به نظر نمی‌رسند و بسیاری از مردم در چنین خانه‌های کوچکی زندگی می‌کنند. با گسترش چنین فضاهای مسکونی، طراحان داخلی و معماران به این فکر افتادند که آپارتمان‌های کوچک را به‌ گونه‌ای طراحی و بازسازی کنند که بتوان بیش‌ترین استفاده را از فضاهای مختلف آن برد. به همین دلیل ایده‌های زیادی در این زمینه به کار گرفته می‌شود تا ساکنان این نوع خانه‌ها بتوانند راحت و بدون دردسر در آن‌ها زندگی کنند. البته بازسازی آپارتمان به عوامل مختلفی چون نوع سازه، توان مالی ساکن آن، محدودیت‌های آن، و غیره بستگی دارد.

بسته به سن آپارتمان یا ساختمان شما بازسازی آپارتمان متفاوت میگردد مثلا ساختمانی که کمتر از ده سال سنش است نیاز زیادی به مقاوم سازی ندارد و انجام کارهای بازسازی آن مربوط به رنگ کرد یا تعویض درب ها یا تعویض شیرآلات است.

بازسازی ساختمان به چند منظور انجام می شود.گاهی از عمر ساختمان زیاد نگذشته است اما صاحب آن علاقه مند است که تغییراتی در آشپزخانه و کابینت و یا کاشی و سرامیک و رنگ انجام دهد.گاهی نیز بازسازی به دلیل خرابیهایی است که حاصل شده و یا باید به موقع اقدام کرد که این خرابیها در لوله کشی و جاهای مختلف ساختمان اتفاق نیفتد.

به بیان دیگر پس ازگذشت چند سال از عمراحداث هر ساختمانی  باید به نکات مهمی توجه داشت  تا از وقوع هر حادثه ای که باعث تخریب بخشی از آن خواهد شد جلوگیری کرد .لذا در این مطلب به اصول بازسازی ساختمان یا بررسی شیوه های بازسازی آپارتمان می پردازیم که در ادامه می خوانید.

روند بازسازی فضای اداری

در جریان روند بازسازی ساختمان اداری با توجه به چالش های پروژه و نیاز کارفرما، در مرحله ی اول اقدام تقسیم بندی فضایی نمودند به نحوه ی که تمامی ریز فضاهای مورد نیاز کارفرما به صورت مجزا و مستقل از هم عمل کرده و مبلمان ویژه و مخصوص به خود را داشته باشند.

چرا بازسازی نما را انجام میدهیم ؟

دلیل اول اینکه امکان تخریب و نوسازی کامل ساختمان برای برخی میسر نیست و در بازار امروز با به وجود آمدن برند ها و رقیب های تجاری و شرکت ها مالکان در تلاشند تا با به وجود اوردن سیمایی زیبا و پر زرق و برق برای محل کار خود اقدام به جذب مراجعین خود کنند زیرا یک نمای زیبا و شکیل در ذهنیت افراد نسبت به تعامل و فعالیت های گروه تاثیر گذار است

کدام سیستم اجرایی و متریال برای  بازسازی نما ساختمان ما مناسب هستند؟

بیشتر ساختمان های قدیمی در ایران به روش تر یا ملانی ساخته شده اند و ظاهر کنونی آنها نیاز به بازسازی دارد

از متریال های مناسب برای نما میتوان به سنگ آجر سیمان ترمو وود کرتین وال و ...  اشاره کرد و اتصالات  نما به روش های مختلف مثل ملات ماسه سیمان چسب و اتصالات خشک صورت میگیرد.

 

  • ۹۶/۰۹/۲۰
  • arf njm

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی